niekinaustralie.reismee.nl

Eindelijk in Sydney!

Na een reis van zo'n 35 uur (vanaf Amsterdam naar London naar Bangkok en vervolgens naar Sydney) zijn we eindelijk aangekomen in het hostel!!

Het is hier nu 9 uur 's morgens en al rond de 22 graden.Over twee uur kunnen we pas oponze kamer. Waarschijnlijk blijven we hier een week om een beetje bij te komen en dingen te kunnen bezichtigen.

Ik hou het nu even kort (beetje bijkomen he ;)), binnenkort zal ik proberen de eerste foto's er op te zetten!! Dus hou het in de gaten.

Groetjes,

Niek

Reacties

Reacties

Robert Krejenzang

Beste Niek

Fijn dat je aangekomen bent ik wens je heeel heeel heeel veel plezier toe :D (baalt dat ik niet mee kan ;) )

ik wou je toch een tip mee geven
omdat je gaat backpacken en toch veel loopt en veel blaren op de loer liggen wou ik je deze tip meegeven:
als je nou een blaar hebt pak dan een naald en doe daar een draadje doorheen steek de naald en draad door de blaar heer en verwijder de naald Maar laat het draadje zitten tot de volgende morgen zodat de blaar leeg kan lopen gegarandeerd dat je de volgende morgen geen blaar meer hebt :D

ik wil je nog heel veel succes wensen met de Trip :D
ik zal deze Log volgen tot het einde van de Trip

Succes en enjoy

Niek S

Hey bedankt voor je berichtje, jammer dat je niet mee kon idd!! Ik hoop dat ik geen blaren krijg, maar als ik die krijg kan ik het wel eens proberen, hopen dat het niet gaat ontsteken! Als ik het probeer hou ik je op de hoogte ;)

jacinta

hoi niek,
wat een lange trip zeg.. daar moet je zeker even van bijkomen, geniet ervan en we blijven je volgen..!!
groetjes

Hennie Stokkingreef

Hoi Niek,

Hoe was de vlucht, nog beenruimte kunnen regelen?
Goed om een tijdje in Sydney te blijven.
Heel veel reisplezier, (ook voor je reismaatje)
groetjes Hennie, Diane, Maurice en Karlijn.

Frank

Heey Niek,

Nog veel plezier daar! Be n benieuwd naar de eerste foto's, hopelijk krijg ik er alvast een beetje zomergevoel van. Trouwens he, je moet zaterdag bij 4e reserve staan. Dus als je nu terug gaat, kan je het nog net redden. Dus tot zaterdag ;).

Maak er wat moois van.
Groeten

mirna

hey niek

fijn dat je heel huids bent aangekomen ik wens je veel plezier :D
ben benieuwd naar je foto's en naar je verhalen

groetjes en liefs mirna

Dustin

hoi niek,

zo snel hadden we nog niet bericht verwacht...je bent net op tijd vertrokken want nu is het echt rotweer. rust maar lekker uit. En we verheugen ons op de foto's.

gr. Dustin

Jos

Hoi Niek,
Goed idee van die weblog, we gaan je zeker volgen.
Maak er een leuke tijd van.
Groetjes van Jos, Jeanette en de kids

Ilse

hey hey,

mooi dat de reis goed is gegaan! woow 22 graden! haha :p nouja van t weekend wordt het hier 15 graden dus mag nie klagen=P
Sterkte met bijkomen en have fun in Sydney!

Liefs, Ilse

Maarten

Hey Niek! Wat zit je nu een eind weg! Maarja, dat ben je natuurlijk wel gewend van hier, dat was ook minstens een eeuw fietsen naar de bewoonde wereld. Wij vragen ons hier trouwens af of daar ook pinguins zitten.. Dus bij deze een vraag; Zitten daar ook pinguins? Als ik een pinguin was zou ik daarook gaan zitten denk ik, en jij zit er ook, trek je conclusie :p

Veel plezier daaro niek! (en veel succes met de korfbalwedstrijd, hoorde net dat je reserve moet staan ;D ghehe, dag frank!! )

dikke kus en lebber,
Maarten

Plakkie.nl

Yooo, wie goat oe ok volgen vanof de Leggenbarg, binnenkort krieg ie oe eigen link en dan zolt alle leggenbargers kunnen kieke !!!

Vul plezier doar, en doet kallem an !!

Poasvuur ni-js en zukke dinge kuj volgen op de leggenbarg.nl, aj der nie kan kommen, dan zet wie hier wa een verhaaltjen neer !!!

Karlijn

Heeey Niek..

Wat gaaf allemaal weer!.. Kom maar op met die foto's ben wel heel erg benieuwd!!

Wou je even heel veel plezier wensen met je reis.
We houden je weblog in de gaten!!

Groetjes Karlijn
Have fun!

Frank

Heey Niek,

Trouwens als je mijn teelbal vindt tijdens het backpacken, laat het me weten! (ookal zit je niet in zuidoost limburg). Of als je ze vindt, breng ze ff naar de politie in Pula.

Groeten

Maarten

Ow Frank, ik had het vergeten te zeggen, je teelbal ligt nog op de tent! Niek, waar blijft je volgende verhaaltje????

Maarten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!