niekinaustralie.reismee.nl

Terugreis

Hallo allemaal,

Mijn vakantie naar Australie zit er alweer op! Na 4 maanden dit prachtige land bezocht te hebben, is het tijd voor de terugreis. In feite, ik ben al opmijn terugreis. Ik ben nu op het vliegveldvan Singapore en over twee uurtjes vertrekt mijn vlucht richting London.

De afgelopen maanden waren echt fantastisch, ik heb veel mooie dingen gezien en leuke mensen ontmoet die belooft hebben om nog een keer in Nederland langs te komen. Ik heb het even grof nagerekend; ik heb sowieso meer dan 20.000 km gereisd in Australie.

In mijn vorige bericht heb ik beloofd de laatste foto's nog op de website te zetten. Helaas was het hier niet meer van gekomen. Te druk met feest vieren :) (ja, wat wil je Ministry of Sound trad op in het hostel waar ik zat). De laatste foto's zet ik thuis op de website.

Iedereen bedankt voor het volgen van mijn reis en tot in Nederland!!

Groeten Niek,

P.s. 8 juli vertrek ik richting Spanje voor de 'afterparty', dus als ik jullie niet eerder zie, misschien tot over een paar weken :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!