niekinaustralie.reismee.nl

Laatste dag in Sydney, nieuwe bestemming: Byron Bay

Hey allemaal,

Even weer een update vanuit Sydney. Ik heb eindelijk de foto's kunnen plaatsen! Ik heb ze eerst even verkleind, zodat het niet zolang meer duurt om ze up te loaden. Gisteren een dagtour gemaakt naar de Blue Mountains: een nationaal park in de buurt van Sydney. Was mooi om te zien daar, ik zou zeggen bekijk de foto's ervan even! Verder vandaag natuurlijk de officiële Saint-patricksday. En morgen...beginnen we aan een 5-daagse surftrip, waarbij we tegelijkertijd een paar 100 km noordwaarts gaan richting Byron Bay. Geen idee of ik over internet beschik gedurende die tijd, dus als je een tijd niks hoort..

Gr. Niek

Reacties

Reacties

Vera

Heej Niek!

Hartstikke leuk om je verhalen & foto's te zien! Zo te zien heb je al met veel mensen kennisgemaakt :)
Ben benieuwd hoe je st. patricksday gevierd hebt (of aant vieren bent)... zal me t feestje wel zijn daar!
Mis je Eelerwoude al een beetje :P
Wens je heel veel plezier op je surftrip! Lijkt me geweldig :)
Doei! Groeten, Vera

Agnes

hallo niek
ik stuur je ook maar een keer een berichtje via hier, ipv de gewone email.
mooie foto's hoor, vooral van de waterval en andre zal de bomen wel mooi vinden.
heel veel plezier op jou surftour, en uitkijken voor de haaien hé haha
Moet je maar zien wanneer je weer een bericht kunt sturen.
heel veel groetjes xxx van mam

Martijn Hegeman

Hoi Niek,

Super trip maak jij! Ben jaloers.....
Heb het adres van je weblog via Joke gekregen om zo je avonturen te kunnen volgen.

Veel plezier daar!
Martijn

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!